Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K.)

D O V A N Ų   K U P O N A S

1. Ar galima įsigyti dovanų kuponą?
Taip, dovanų kuponą galite įsigyti bet kurioje fizinėje „LAIKRODŽIŲ CENTRO“ parduotuvėje (artimiausią galite rasti ČIA).
2. Kokie apribojimai taikomi dovanų kupono sumai?
Perkant „LAIKRODŽIŲ CENTRO“ dovanų kuponą sumos apribojimo nėra – už kokią sumą perkate kuponą, tokia ir bus jo vertė.
3. Kiek laiko galioja toks dovanų kuponas?
Įprastais atvejais kuponas galioja 3 mėn. nuo pirkimo datos, tačiau išreiškus pageidavimą suteikiame 6 mėn. galiojimą. 
4. Ar grąžinate pinigus, jei dovanų kuponas buvo nepanaudotas?
Deja, pinigų negrąžiname. Prieš perkant dovanų kuponą prašome įsitikinti, kad gavėja(s) turės galimybę jį panaudoti nurodytu laikotarpiu.
5. Ar yra kitų papildomų dovanų kupono panaudojimo sąlygų?
Perkant su „LAIKRODŽIŲ CENTRO“ dovanų kuponu galioja mūsų fizinėse parduotuvėse taikomos nuolaidos ir specialūs pasiūlymai, bet jie nėra sumuojami tarpusavyje. Dovanų kupono negalima panaudoti perkant internetu. 

L A I K R O D Ž I Ų   T A I S Y M A S

1. Kur reiktų kreiptis, jei laikrodis sugedo garantiniu laikotarpiu?
Jei laikrodį pirkote „LAIKRODŽIŲ CENTRE“, atneškite jį kartu su garantiją įrodančiais dokumentais – tarptautine garantine knygele / kortele bei mūsų išduotu garantiniu talonu – į bet kurią mūsų fizinę parduotuvę (artimiausią galite rasti ČIA). Garantinis taisymas yra nemokamas išskyrus tuos atvejus, kai nustatytas gedimas neatitinka garantiniame talone nurodytų garantinio taisymo sąlygų. Jei laikrodį pirkote ne pas mus, maloniai prašome pirmiausia kreiptis tiesiogiai į pardavėją, kitaip garantija gali būti netaikoma.
2. Kur reiktų kreiptis, jei laikrodis sugedo pasibaigus garantiniam laikotarpiui?
Jei laikrodį pirkote „LAIKRODŽIŲ CENTRE“, atneškite jį į bet kurią mūsų fizinę parduotuvę (artimiausią galite rasti ČIA) ir mes pasistengsime Jums padėti. Jūs neprivalote pateikti jokių laikrodžio dokumentų, tačiau pateikdama(s) tokius dokumentus smarkiai paspartinate negarantinio taisymo procesą. Negarantinis taisymas yra mokamas visais atvejais, net ir tada, kai laikrodžiui tebegalioja garantinis terminas (t.y. gedimas neatitinka garantiniame talone nurodytų garantinio taisymo sąlygų). Jei laikrodį pirkote kitur arba jei „LAIKRODŽIŲ CENTRAS“ nėra oficialus Jūsų turimo laikrodžio prekinio ženklo atstovas, mes pasiliekame teisę atsisakyti priimti laikrodį negarantiniam taisymui, jei įvertinę situaciją ir galimybes žinome, jog pataisyti laikrodžio negalėsime. 
3. Kur reiktų kreiptis, jei laikrodis sugedo, tačiau nežinau, kas yra oficialus prekinio ženklo atstovas Lietuvoje?

Stengiamės padėti kiekvienam, kuris kreipiasi, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis tiesiogiai:

UAB „Laiko žvaigždė“
Draugystės g. 19, LT-51230 Kaunas
info@laikrodziucentras.lt
Tel. +370 374 573 37
Mob. +370 626 388 66

arba užpildyti formą ČIA. Kuo daugiau detalios informacijos (laikrodžio prekinis ženklas, modelio kodas ir t.t.) pateiksite, tuo greičiau sugebėsime atsakyti į Jūsų klausimą.

4. Ką reiktų daryti, jei laikrodis buvo atiduotas taisymui, tačiau vis dar nesulaukiu jokių žinių apie jo būklę?

Svarbu pabrėžti, kad taisymo procesas vyksta ne mūsų fizinėse parduotuvėse, o pas mūsų kvalifikuotus meistrus. Kiekvieną laikrodį, kurį priimame taisymui, registruojame sistemoje ir sekame visą procesą nuo priėmimo iki galutinio atidavimo klientui. Jeigu ilgą laiką nesulaukiate jokių žinių apie savo taisymui atiduoto laikrodžio būklę, neturėtumėte galvoti, jog buvote pamiršti – kai kuriems taisomiems laikrodžiams reikalingų specialių detalių atsiuntimas į Lietuvą gerokai užtrunka. Jei visgi nerimaujate, kad laikrodis dingo, maloniai kviečiame susisiekti su mumis tiesiogiai:

UAB „Laiko žvaigždė“
Draugystės g. 19, LT-51230 Kaunas
info@laikrodziucentras.lt
Tel. +370 374 573 37
Mob. +370 626 388 66

arba užpildyti formą ČIA. Kuo daugiau detalios informacijos (laikrodžio prekinis ženklas, modelio kodas, pateikimo taisymui data ir t.t.) pateiksite, tuo greičiau sugebėsime atsakyti į Jūsų klausimą.

I N T E R N E T I N I A I   U Ž S A K Y M A I

1. Jei internete prie laikrodžio aprašymo nurodyta, kad prekė yra vienoje parduotuvėje, ar galite pristatyti į kitą?

Taip, mes suteikiame galimybę rinktis iš tokių variantų:

  • • galite įsigyti laikrodį internetu, o pristatymo vietą pasirinkti kaip vieną iš mūsų fizinių parduotuvių (artimiausią galite rasti ČIA);
  • • galite įsigyti laikrodį internetu ir pasirinkti užsakymo pristatymą per DPD kurjerį, kuris atveža siuntą Jūsų nurodytu adresu (daugiau informacijos ČIA);
  • • užsisakyti laikrodį iš anksto pranešant, į kurią konkrečią „LAIKRODŽIŲ CENTRO“ parduotuvę turėtume laikrodį pristatyti (susisiekti galite ČIA).
2. Kodėl internete prie kai kurių laikrodžių aprašymų nenurodyta, kuriose parduotuvėse jie yra?
Deja, „LAIKRODŽIŲ CENTRO“ fizinių parduotuvių siūlomas asortimentas skiriasi dėl natūralių priežasčių – vienos parduotuvės yra didesnės už kitas, taip pat skiriasi pirkėjų skonis ir pageidavimai. Kai kuriuos laikrodžius turime savo sandėlyje, todėl jų buvimo vieta yra nenurodoma. Jei internetinėje parduotuvėje pamatėte patinkantį laikrodį, kurio neturime fizinėje parduotuvėje, susisiekite su mumis ČIA ir mes pasistengsime jį pristatyti ten, kur Jums patogiausia.
3. Jei pasirinkau užsakymo atsiėmimą fizinėje parduotuvėje, tačiau pats (-i) negaliu atvykti, ar užsakymą gali atsiimti kitas žmogus?
Pasirenkant atsiėmimą fizinėje parduotuvėje prašome įsitikinti, jog užsakymą galės atsiimti tas žmogus, kuris jį pateikė. Išimtiniais atvejais leidžiame užsakymą atsiimti kitam žmogui, tačiau ji(s) turės žodžiu arba raštu nurodyti užsakymą pateikusio žmogaus vardą, pavardę, tikslų užsakymo numerį, laikrodžio prekinį ženklą bei apytikslę užsakymo sumą. Jei atsiimantis žmogus nepateikia šios informacijos, deja, užsakymo atiduoti negalime.
4. Ką daryti, jei pateikiau užsakymą ne savo vardu / netikru vardu / nurodžiau blogą adresą / padariau klaidą?
Nedelsiant susisiekite su mumis el. p. info@laikrodziucentras.lt arba mob. Nr. +370 626 388 66. Kuo daugiau detalios informacijos (užsakymo numeris, pateikimo data, laikrodžio prekinis ženklas, modelio kodas, suma ir t.t.) pateiksite, tuo greičiau galėsime Jums pagelbėti.
5. Ką daryti, jei netyčia pateikiau kelis identiškus užsakymus?
Jei pateikėte kelis identiškus užsakymus, neturėtumėte jaudintis – mes su Jumis susisieksime ir atšauksime tuos, kurių dar neapmokėjote / nežadate apmokėti.
NERADOTE ATSAKYMO Į SAVO KLAUSIMĄ? Susisiekite su mumis el. p. info@laikrodziucentras.lt arba užpildykite formą ČIA.